.

2010-04-25 11:35:17   Vardagen

Godmorgon Gullungar!

Jag har sovit som en stock inatt, nej där ljög jag ! Baby har hållt mig vaken starkt. Först snakade han sedan så blödde han näsblod. Och någon gång under natten vaknade jag utav att han pratade med mig. Den jäveln lät mig aldrig sova ^^ Hoppas ni mina älskade bloggläsare har sovit bättre :) om inte, varför?


Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag ska få med mig min syster på en cykeltur eller något.
Jag vill ut och göra mig fin i solens solstrålar! Plocka blommor och bara njuta av att solen har kommit fram. Det kan ju börja snöa när som helst liksom, Och det vill jag verkligen inte. För jag är förberett inför sommaren nu!

Nej nu ska jag väcka baby och äta frulle.
Vi får se vad vi gör idag! Hoppas på min idé går att uppfylla! Men känner jag honom rätt så blir det att ligga i sängen och kolla på film. Men det kan han glömma. Tror jag måste bli mer bestämd och dominantare ;p eller vad tycker ni?


Double kissies



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback