Förvandling i bloggen!

2010-04-24 20:08:55   Vardagen

Nu ska jag testa på nya saker som jag aldrig testat förut. Nämligen ikoner i bloggen och lite annat mysigt.
Ha ögonen öppna för ny design ! Jag har börjat men jag vet inte hur jag ska ha min header så det kanske dröjer innan den kommer upp, men jag har lagt till lite små kraff än sålänge.

Baby har gjort illa foten och ligger just nu i ett varmt bad, När han är klar så ska vi ha en mysig filmkväll!
Stackars min baby, jag får nog pyssla om honom och skämma bort honom lite ikväll så han mår bra i morgon ;P
Visst är jag en underbar flickvän? Nej åter till design och pyssel !

Ps: Det vart thai mat idag, supergott !


Postat av: LIENE

mm thaimat är gott!

2010-04-24 21:56:41
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback