-.-

2010-04-07 16:27:37   Vardagen

Vad håller jag på med? Är jag helt dum i huvudet? Alla vet precis alla vet att det är du & jag mot världen och att vi ska vara tillsammans för evigt. Vad hände här egentligen, vad fick jag i mig för gift? Det var snack om förlovning och vi fick en resa till Paris av min mamma, vad hände egentligen? Vad fick jag för mig? Jag förstår ingenting. du är mitt liv och jag är ditt. Vi har bara varandra. Jag älskar dig, jag avgudar dig. jag dör för dig !


Du har varit ljuset i mitt liv i över tre år. Jag vill inte att det ska sluta nu. Jag vill verkligen uppleva hela mitt liv tillsammans med dig. Med ditt leende, dina andetag och dina isblåa ögon klarar jag av allting i världen. Med dig vid min sida är jag världens starkaste kvinna. Vi har redan haft vårat uppehåll och nu ska allting vara bra, varför blir det inte bra? vad är felet på oss?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback