dagens sista inlägg !

2010-04-28 22:32:38   Vardagen

Nej nu får det vara nog för idag. Eftersom jag har hållt igång hela dagen så är jag super trött nu.
Så jag ska nog kolla på film och sen sova för natten! tänkte berätta lite om dagen iaf !

Idag så vaknade jag som sagt väldigt tidigt, runt halv 9 var klockan när jag slog upp ögonlocken.
Jag åt en nyttig frukost och gick sedan ut och joggade. Sen kom jag hem duschade och fixade mig och mötte upp min syster för att åka till farsta! Jag bytte min klänning och mina underkläder jag fick med mig hem igår ;P Sen vid 4 tiden åkte vi hem och när vi kom hem så väntade middagen på oss. Sen dess så har jag bara försökt hållt mig vaken och nu är tiden inne för lite sleep ! I morgon vet jag inte vad jag ska göra. Ska börja dagen med min nya rutin iallafall ! Promenader och nyttig frukost ;) Nej time too sleep good night






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback