dålig update

2010-04-27 20:21:21   Vardagen

Sorry så mycket. Men jag och baby åkte in med 11 tåget. Jag mötte upp mamsen och vi åt lunch på kina resturang och sedan shoppade vi! Jag har hållt igång min kropp från 12 till - 18.40 exakt ! Nu sitter jag hemma i min säng och är super trött och ska trösta mig med en damsugare & chockladboll yummie. Sen blir det Supernatural som gäller nu ska jag bara slappa! Och i morgon är det full far igen ska in och shoppa då med. Men ska även luncha med min vän Shibby som jobbar i haninge! Så det blir super mysigt.

Nej här kommer mitt fynd!



Här är min dag !


Postat av: Tsukii

Haha men gud vilket typiskt svar från bustade människor! man ber snällt och så får man sånt svar? Om du nu tycker om min blogg så borde du förstå hur de ligger till och att jag för någon vecka skrev ett inlägg om de ikonerna?



Och jag som WEBB DESIGNER känner igen mina koder. Till och med en amatör kan jämföra värdena i css-mallen och se att du bara ha ändrat några värden ;)



Men vet du vad, SKIT SAMMA. Bara ta bort mina ikoner nu när du vet att de tillhör mig, punkt slut.

2010-04-27 20:26:43
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback