;)

2010-04-08 13:02:37   Vardagen

Jag och min baby har precis ätit frukost och nu ska vi svänga förbi centrum för jag måste köpa nya underkläder. Jag skulle egentligen träffat Liv & Nicole ju men det blev inte så för mig för jag måste ju vara hemma till klockan 4 ! Men vi bestämde nytt datum oc tid så det känns bra, saknar verkligen dom, Eller mest liv ^^
Aja vet att dte inte blivit så himla mycket bilder nu idag & igår men jag ska bättra mig, Min b-friend tycker bloggar är jobbiga och fåniga när man fotar allting man gör, Men så är det han får stå ut ^^ Eller hur Puudiie?

Hörs sen lovers ♥



Postat av: maria

Sv: Tack så mycket :D Och vad roligt att du hittade till mig :D Kram

2010-04-09 07:37:56
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback