Godmorgon!

2010-04-07 11:37:10   Vardagen

Jag vaknade för bara några minuter sen. Och det jag vaknade av det var en mardröm.
Jag hade en dröm som gjorde så jag fick hjärtklappning typ... Iallafall !

Jag & min pojkvän hade ett jätte stort bråk och vi kastade saker på varandra och sa massa fula saker till varandra. Sen tar han tag om min hals och säger att han aldrig mer vill se mig, att han gör slut och att jag är en äcklig hora!
Ja ni kan ju tänka er hur det känns när man får dom orden upp i ansiktet!

Men han släpper inte taget om min hals. Utan han håller hårdare och hårdare, jag får ingen luft, paniken slår ut och jag börja försöka skrika och slå honom men jag har ingen ork i kroppen. Till slut så faller jag livlös på golvet och han går där ifrån i den stunden vaknar jag upp. Det är ju beviset att det bara var en dröm tack och lov.
Jag har en förmåga att tro att mina drömmar är sanna, det har hänt nästan varje gång jag drömmer en mardröm.
Fast jag vill ju såklart leva kvar i mina drömmar, dom kan vara ganska bra fast det är mardrömmar.
Nu kallar frukosten. Puss ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback