hey soulsister

2010-04-24 10:21:12   Vardagen

Måste bara berätta om mitt och babys äventyr iågr.
Vi drog till fotbollsmatchen som Bobbo spelade här i nynäs, påväg det börjar det regna men det stoppade inte mig. Där emot så var Baby grinig över det men det gick över ganska fort. Där på matchen så träffade vi Emli & Carro vi hade super trevligt. Sen åkte vi hem och tog ett varmt bubbelbad och kollade på film.

Idag så ska min baby stå i huddinge centrum för att sälja, han har redan åkt btw. Jag ska lämna tillbaka mina Leggings igen och köpa nya förhoppningsvis ! Jag ska åka till Huddinge runt 12 för att kolla min baby vara duktig.

Men till frukost så vart det kyckling och cream fresh paprika, chili och jordgubbs proviva. säg vad ni vill men det är ganska gott ;)

Nej nu ska jag pyssla med en Design :)
double kisses ♥



Postat av: Bella

Hoppas du får en kanon dag nu :D

2010-04-24 11:37:10
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback