i ♥ my baby

2010-04-24 15:15:51   Vardagen

Nu är jag hemma igen eller jag & baby är hemma igen, han drog tidigare från Huddingedagen så det var ganska skönt. Och jag lämnade tillbaka mina leggings och köpte en tunika istället, på rea faktist ! Så jag kom hem med ett nytt plagg iallafall ;P Nu ska jag äta lunch en ganska sen sådan men jag är super hungrig. Jag har pysslat på Emelies design igen, jag fixade dit lite små detaljer men ni hittar dom nog om ni går in och kollar igen, ni hittar hennes blogg i några inlägg ner i bloggen.
Vi hörs senare, Double kisses ♥



Postat av: simone

Så vacker du är :)

2010-04-24 17:03:45
URL: http://fattybom.se
Postat av: Kenza

svar: Haha va? Satsa på Jayson som är min bästa killkompis som är 36 år och har flickvän? =P

2010-04-24 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback