klagomål på frakten!

2010-04-21 21:02:31   Vardagen

Sorry för jag hade så högt pris på frakten, Men det har sin anledning !
Jag sålde en jacka som jag inte tyckte var så stor men den vägde över 1 kg och frakten vart 300kr och köparen hade bara betalat 90kr för frakt.  Men tack till Tina som gav mig info om att det finns ett M/L paket som klänningara får plats i och därefter blir frakten bara 30 - 45kr

Åter till mig som är så känd ;P Jag kollade runt och hittade min tatuering på denna blogg :)
tycker jag var lite kul faktist ! kika in här

Nu ska jag gå igenom min mail, och sedan fortsätta med en header!
Glöm inte att kolla i kategorien  Bloggdesign & Säljes


Puss





Postat av: eLi

Hej, är du veckans blogg? Eller vill du tipsa om någon annan bra? :)

2010-04-21 21:50:58
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback