Klar för dagen.

2010-04-16 19:10:51   Vardagen

Gud vad mycket jag har hunnit med idag. Jag har både shoppat fixat håret på både mig och min syster, Och fixat naglarna + att bloggat ganska mycket iallafall ;P Nu är jag klar för fredagen och den ska jag spendera med Baby som ligger här i sängen bredvid mig. Det blir en riktigt mysig fredag idag, eftersom vi har en lång helg framför oss..

Imorgon bär det av till IKEA & till Nicole för att hämta min bebis!
Sen ska jag och Baby tillbringa helgen hos honom & på söndag är det då Babys studentskiva som jag laddat upp för.
Jag kommer vara den snyggaste bruden där, Det kommer göra honom stolt !

Love ♥


Postat av: FELICIA [Tatuering, foto & design]

Okej :p

Ja det tycker jag, har jobbat där sedan ett år tillbaka :)

2010-04-16 20:50:40
URL: http://felischas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback