Loka likes Africa

2010-04-14 21:30:53   Vardagen

Någon som provat på dom nya smakerna ifrån Loka? Det har jag jag har testat alla tre faktist och jag måste säga att när man känner smaken i munnen då kommer vår känslan! Jag tycker Loka Likes Africa är en riktigt vår & sommar dryck. Man kan ju inte direkt sätta fingret på vad det smakar men det finns i tre olika smaker, Citron, Melon & Mango ! Min personliga favorit är mango såklart. Vet inte varför jag tycker bara den passade ihop med resten ;P Citron får lägst poäng utav mig för jag vet inte den smakade lite konstigt tycker jag.. Någon som inte har provat på ännu? Gör det nu !



Postat av: Mandy svarar

tack tack!

2010-04-14 23:16:27
URL: http://maandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback