sanningen

2010-04-15 00:03:20   Vardagen

Man säger att ingen är perfekt, men jag tycker faktist det finns en person som har det perfekta utseendet! Såklart är hon inte i orginal skalet, operationer har gjorts men man vill väl ha ett bra självförtroende? Hur som helst är denna person som jag tycker är perfekt på utsidan Natasha Peyre hon har det fläckfria utseendet enligt mig. Jag skulle göra ad som helst för att vara lika vacker som henne. Hon verkar vara en underbar person också. Jag läser hennes blogg väldigt ofta och den är hur bra som helst. Man blir ju avundsjuk så fort man ser bilder på henne, hur bra hon har det i värmen och hur jävla vacker denna unga kvinna är. Jag blir galen :P Aja har du inte läst hennes blogg kan du göra det här :) Natashas Blogg





Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback