Ångest & Depression

2010-03-16 23:15:11   Vardagen

Nu tänkte jag bara berätta lite kort om detta som jag lider av...
Det går i gener och jag har fått detta efter min pappa som också har ångest och depression. Men iallafall jag är säkert inte den enda jag vet många som kan ha det men min är stark och när jag känner av det så är det hemskt. Ni som också lider av detta vet nog hur det är och om ni är rädd för att prata om det med någon är jag villig för att prata!


När jag mår dåligt och får dom här ångest attackerna så kan jag ligga och skrika hejdlöst och kasta saker omkring mig. Jaggråter och jag kan inte sluta. Jag vill bara vara ensam, helt ensam ! Sen om man börjar tänka efter vad det är man mår dåligt över. så hittar man liksom inget fel. Men man fortsätter att ligga och åla sig på golvet bland svett och tårar! Tills man inte har någon energi kvar och är helt ut torkad. Man vet liksom inte vart man ska ta vägen. Jag kan ibland känna att jag ska hoppa från fönstret för att få slut på ångest, paniken och depression. Men dock så går den tanken över ganska fort endå. Jag får mina ångest attacker någon gång ibland det går i perioder och det är jag tacksam för, skulle du kommit och gått hela tiden usch ! Jag är glad att jag inte har sådan ångest och depression så att jag behöver gå på medicin, för jag vet många och pappa gör det! Det är hemskt att tänka på ! Men detta är lite smått.


Mer kommer det är ganska svårt att skriva känslan och beskriva hur det är när man inte riktigt har det i stunden. Jag ska nog återkomma när jag har det! Men som sagt finns det frågor som ni vill ha svar på, jag är öppen för allt !

Postat av: FELICIA [Tatuering, foto & design]

Jag vet EXAKT hur det känns..

Går hos psykolog för detta.

Kommer eventuellt få medicin..



<3

2010-03-16 23:41:38
URL: http://felischas.blogg.se/
Postat av: emma.

Hejhej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Onsdag :)

Kram Emma

2010-03-17 00:42:42
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback