Beställning av Bloggdesign

2010-03-17 10:46:39   Bloggdesign

Jag kan inte göra sådär  jättte avanserade bloggdesigner. Jag gör lite mer desperata bloggdesigner. Som går snabbt att göra och är väldigt enkelt !
Såklart går det bra att bara beställa en header om ni vill det.  Eller en hel design och då ingår: Stilmall och Kodmall
Allting är gratis naturligtvis.
Jag kan inte göra sådär jätte avanserade bloggdesigner. Jag gör lite mer desperata bloggdesigner. Som går snabbt att göra och är väldigt enkelt ! Såklart går det bra att bara beställa en header om ni vill det.  Eller en hel design och då ingår: Stilmall och Kodmall :

Skicka ett mail eller lägg till mig på msn. Så fixar vi detta !
[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback