shibbbbby

2010-03-18 16:28:42   Mina Tatueringar

Har precis tagit en vilostund med Shibby ! Vi deckade framför filmen vi skulle se, tydligt att den var tråkig ^^
haha, nej och nu är jag super hungrig, Mamma när kommer du hem och lagar middag åt mig?!?!?!
Nej helt seriöst. Jag är helt galet nöjd över vad stefan gjorde med mig idag, Love you !
Jag har inte bestämt mig för ifall jag ska ha färger eller om jag ska låta den vara som den är just nu. Vi får se !  Finns ju typ 10 tatueringar jag vill göra och jag vill ha dom nu, Men jag behöver cash också ^^ Vi får se hur jag gör det kommer iallafall ta ca 4 veckor innan denna har läkt helt, så jag kanske hinner med en på underarmen sålänge?  Ajja det får vi se, kanske är mysket snack litn verkstad just i mitt lilla huvud just om tatueringar, Men neeej jag ska ha hela min body fylld av tattoos ;)


Me and stefan ;)

Postat av: Anonym

fynda fynda :D ursäkta om jag har skickat innan

2010-03-18 17:05:06
URL: http://shoppingzenter.blogg.se/
Postat av: clara

jag vill också tatuera mig elr ha persing men jag får inge av det

2010-03-18 17:53:26
URL: http://clazanzzzxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback