Välkommen till min nya blogg!

2010-03-16 10:43:59   Vardagen

Denna blogg kommer det hända grejer i. Håll utkik efter knäppa saker !

Info om mig:

Namn: Candy ED

Ålder: 19

OM Candy:

Jag heter Candy. Och jag är en knäpp tjej som älskar att byta stilar. Från mode intresserad babygirl till hardstyle devil ! Haha nej men ni fattar! Jag tycker det är super kul och just nu är mitt intresse tatueringar och töjningar och piercingar! Själv har jag en stor tatuering på höger sida av överkroppen. Och min andra jag ska göra kommer på vänster underarm. Jag har också piercingar, naveln och underläppen. Och töjning i höger öra! Mina favoritfärger är fortfarande detsamma, Pink,Black & White ! Jag är ett stort fan av Hello Kitty också så den söta lilla kissen kommer ni få se mycket utav här i bloggen. Har ni några tips eller frågor ställ dom gärna.


PS: Ni kommer också för höra mycket om min ångest och depression. Hur svårt man kan må och hur ledsen man kan vara! Detta är mitt liv :)


Candy


Postat av: Anonym

hahah du har ju inte hål i läppen??

ångest och deppression? när kom den lixom?

2010-03-19 06:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?
Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Ditt ord:

Trackback